Kmetijstvo objavil

Hrana iz lokalne bližine je nujna!

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano med prednostne
aktivnosti, ki jih izvaja, uvršča tudi informiranje potrošnikov o pomenu
hrane iz lokalne bližine in promocijo tega področja. Tako je eden izmed
projektov ministrstva tudi sodelovanje pri nastajanju dokumentarnih
oddaj o samooskrbi »Od njive do mize«, ki so nastale v sodelovanju z
Izobraževalnim programom RTV Slovenija. Današnjega dogodka ob
predstavitvi uvodnih serij izobraževalno – dokumentarnih oddaj se je
udeležil tudi minister mag. Dejan Židan, ki je ob tej priložnosti
poudaril, da je država dolžna narediti vse, da bo proizvedeno dovolj
hrane za prebivalce.

Na
današnjem dogodku, ki se ga je skupaj z ministrom mag. Židanom
udeležila tudi državna sekretarka mag. Tanja Strniša, je bilo
izpostavljeno prednostno področje ministrstva, to je delovanje države za
povečanje samooskrbe, med katerimi so tudi ukrepi promocije in
komuniciranje s potrošnikom ter zakaj je pomembno, da pride v javne
zavode, šole in vrtce hrana iz lokalne bližine. Minister mag. Židan se
je strinjal z vodilno mislijo ustvarjalcev dokumentarnih oddaj, da je v
lokalno pridelani hrani naša prihodnost in priložnost za nova delovna
mesta.


V
ponedeljek, 13. februarja bodo tako na Televiziji Slovenija predvajali
prvo od treh polurnih oddaj, ki so nastale v sodelovanju med
ministrstvom in Izobraževalnim programom RTV Slovenija. V njih bodo
govorili o mleku in vedno bolj pestri ponudbi ekoloških mlečnih
izdelkov, oljčnem olju iz slovenske Istre, ter mesnih izdelkih, ki so
danes zaščiteni tudi na evropskem trgu. Skozi oddaje bodo gledalci
spoznali zgodbe ljudi, ki so prepričani, da je v lokalno pridelani hrani
naša prihodnost in priložnost za nova delovna mesta. Scenaristki in
voditeljici oddaj sta Barbara Zrimšek in Mojca Mavec, režiserka je Ita
Obersnu, snemalca Aleksander Djurišič in Bernard Perme ter montažer
Zvone Judež. S serijo oddaj Od njive do mize se želi spodbuditi
razmišljanja o prednostih lokalno pridelane hrane, njenih možnostih in
priložnostih, tudi v povezavi z zgodbami ljudi, brez katerih teh
žlahtnih pridelkov ne bi bilo.

Pri
informiranju potrošnika o pomenu hrane iz bližine in promociji tega
področja gre za utrjevanje zavesti pri potrošniku, da hrana ni globalno
dosegljiva vedno in povsod, ravno nasprotno, da je za državo strateškega
pomena, da si zagotovi zadostno količino hrane za svoje prebivalce v
primeru nepredvidenih okoliščin, ki imajo za posledico prehransko krizo.
K povečani samooskrbi lahko veliko pripomoremo tudi potrošniki sami, če
več posegamo po hrani iz bližine. Vendar pa moramo potrošnika tudi
prepričati o varni in kakovostni hrani, kar pa lahko naredimo z večjim
komuniciranjem z njim, tudi z oglaševanjem in dokumentarnimi oddajami.
Zato bo ministrstvo nadaljevalo s svojimi aktivnostmi na različnih
področjih s ciljem, da se utrdi zavest pri potrošniku o pomenu hrane iz
lokalne bližine.

MKGP

Komentarji so onemogočeni.

Iskanje

Facebook