Zanimivosti objavil

NACIONALNA SPLOŠNA PROMOCIJSKA AKCIJA RIBOGOJSKIH IN RIBIŠKIH PROIZVODOV

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano bo v sredo, 15. februarja pričelo s prvo nacionalno splošno (generično) promocijsko akcijo ribogojskih in ribiških proizvodov. Osnovni cilj akcije je izboljšati prepoznavnost ribiških in ribogojskih proizvodov lokalnega iztovora oziroma proizvodnje, povečati porabo ribiških in ribogojskih proizvodov na prebivalca ter izboljšati ponudbo ribiških in ribogojskih proizvodov. Izvedba promocijske akcije obsega kombinacijo medijskih orodij, med drugim televizijsko in radijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje na jumbo in manjših plakatih, internetno oglaševanje ter spremljajočih promocijskih aktivnosti (promocijske aktivnosti v izbranih gostinskih lokalih in na mestnih tržnicah).

Sestavni del promocijske akcije je tudi spletna stran www.radjemribe.si na kateri bodo obiskovalci našli recepte za pripravo številnih ribjih jedi in morskih sadežev, pa tudi predstavitve predvsem lokalnih ribjih vrst in morskih sadežev dostopnih na našem trgu. Na spletni strani bodo obiskovalci lahko našli informacije o tem, kako se ribe kuhajo, pečejo, cvrejo, dimijo, sušijo, marinirajo, kako se iz njih delajo salame in paštete ter kje se da kupiti ali naročiti najboljše ribe. Poleg tega bodo dostopne informacije o tem, kako razlikovati med svežimi in starimi ribami ter o številnih vrstah rib in njihovih značilnostih. Promocijska akcija se bo izvajala do 15. septembra 2012 in se financira iz sredstev Evropskega sklada za ribištvo.

Slovenija je z vodami izredno bogata dežela. Imamo tako hladne čiste vodne vire, kot tudi stoječe toplovodne ribnike ter del Jadranskega morja. Vse to nudi velike možnosti ribištva in ribogojstva, predvsem z vidika njegove kvalitete in pestrosti. Slovenija se predstavlja tudi kot izredno lepa in pestra turistična destinacija z bogato kulinarično ponudbo. Kljub temu pa je poraba rib na prebivalca v Sloveniji daleč pod evropskim povprečjem. Slovenci pojemo, glede na statistične podatke, med 6 in 8 kg rib na leto, medtem, ko je povprečje v EU približno 22 kg na leto. Zato je osnovni cilj promocijske akcije izboljšati ugled ribiških in ribogojskih proizvodov ter lokalnega iztovora oziroma proizvodnje na nacionalnem trgu in povečati porabo ribiških in ribogojskih proizvodov na prebivalca na leto.

S to akcijo želi ministrstvo tudi dvigniti ozaveščenost javnosti glede umestitve ribiških in ribogojskih proizvodov v naše prehrambene navade, prav tako pa potrošnikom ponuditi večjo izbiro na ribjem trgu. S promocijskimi aktivnostmi bo ministrstvo predstavilo prednosti ribjega mesa kot zdravega živila, ki se ga da hitro, enostavno in zelo okusno pripraviti. Današnji življenjski slog narekuje zdravo, lahko prehrano, živila, ki vsebujejo dovolj hranljivih snovi in mineralov, živila, ki se jih da enostavno in hitro pripraviti ter shranjevati.

Skupna vrednost javnega naročila znaša 450 tisoč evrov (brez DDV) in se financira iz sredstev Evropskega sklada za ribištvo v višini 100% za upravičene stroške, in sicer v razmerju 75 % sredstev evropskega sklada ter 25 % sredstev proračuna Republike Slovenije.

*   *   *

Več informacij na www.radjemribe.si

Projekt sofinancirata Ministrstvo za kmetijstvo in okolje ter Evropski sklad za ribištvo.

Komentarji so onemogočeni.

Iskanje

Facebook