Kmetijstvo objavil

Promocija evropskega kmetijstva in zdrave prehrane med evropskimi otroci

Promocija evropskega kmetijstva in zdrave prehrane med evropskimi otroci
Evropska unija je kampanjo „Okusni prijatelji“ začela septembra 2009,
preko spletne igre Lov za zakladom na spletni strani „Okusni
prijatelji“, kjer so športno razpoloženi in zdravi prijatelji, figurice
sadja, zelenjave in mlečnih izdelkov mladim tekmovalcem pomagali
odgovoriti na 16 vprašanj o uravnoteženi prehrani in zdravem življenju.
Med privlačnimi nagradami, ki so jih navdihnili okusni prijatelji, kot
so g. Mleko in g. Jogurt mlajši, ga. Hruška in g. Por Košarkar, so
srečni zmagovalci lahko izbirali med mizo za namizni tenis, gorskim
kolesom, sokovnikom in aparati za pripravo jogurta. Kampanja EU za
zdravo prehrano „Okusni prijatelji“ se je zaključila s koncem februarja
2010 in nagradami za zmagovalce igre lov za zakladom Štirje mladi
Evropejci so pokazali odlično znanje o uravnoteženi prehrani in zdravem
življenju, tako da so uspešno odgovorili na vsa vprašanja spletne igre.
Najboljšim lovcem za zakladom, Lari García de Veas Piñeiro (1. nagrada),
Seamusu Hickeyju (2. nagrada), Francesci Martini in Silvii Vicari (3.
nagrada), bodo na štirih prireditvah v Španiji, Italiji in na Irskem
podelili nagrade, ki jih lahko uporabljajo pri svojih dobrih športnih in
kuharskih navadah.

Ozadje
Nedavna raziskava Eurobarometra je pokazala, da se tri četrtine
vprašanih popolnoma strinja, da je otrok s prekomerno težo danes več,
kot jih je bilo pred petimi leti. Dejansko ima v EU približno 22
milijonov otrok prekomerno telesno težo, od tega jih je 5 milijonov
predebelih. Kampanja za zdravo prehrano prinaša sporočilo: „Pojej,
popij, pomigaj!“ naravnost v šole. Prek 17 000 otrok in njihovih
učiteljev se je udeležilo iger, ki so jih okusni prijatelji organizirali
na turneji v Belgiji, Franciji, Združenem kraljestvu, Irski, Estoniji,
Litvi in Poljski. Odziv je bil zelo ugoden in šole so turnejo ocenile
kot zanimivo, poučno in interaktivno. Privlačen videoposnetek z
belgijsko teniško prvakinjo Justine Henin in osemletno Guinessovo
rekorderko Rosolino Cannio spodbuja otroke, da izboljšajo svoje
prehranjevalne navade. Tudi starši lahko najdejo koristne nasvete in
namige, kako naj otroke pripravijo do tega, da bodo pojedli uravnotežen
zajtrk ali izbrali bolj zdrav prigrizek med obroki. Kotiček za učitelje
ponuja dostop do najboljših pobud, dejstev in podatkov ter pedagoških
orodij v vseh jezikih EU, kar učiteljem pomaga pri njihovem delu v šoli.
Kampanja je potekala hkrati s sistemoma EU razdeljevanja sadja in mleka
v šolah, pomembnima pobudama, ki ju je EU uvedla za bolj uravnoteženo
prehrano in spodbujanje bolj zdravih prehranjevalnih navad otrok.
„Kmetijstvo EU nam daje vse potrebno za zdravo prehrano, z novima
sistemoma v šolah pa spodbuja še bolj uravnoteženo prehrano evropskih
šolarjev“, je dejal komisar za kmetijstvo in razvoj podeželja Dacian
Cioloş. „Z zadovoljstvom lahko potrdim, da mladi Evropejci kažejo veliko
zanimanje za prehrano in fizične aktivnosti. Uravnotežena prehrana
otrok je nenehen izziv in ukrepati moramo zdaj. Prvi korak je
ozaveščanje otrok“, je povedal komisar za zdravje in varstvo potrošnikov
John Dalli. Dodatne informacije o kampanji lahko dobite na spletni
strani kampanje Okusni prijatelji:
http://ec.europa.eu/agriculture/tasty-bunch/.

Vir: europa.eu

OBJAVIL/A HELENA HABJAN

Komentarji so onemogočeni.

Iskanje

Facebook