Kmetijstvo objavil

Žito delno prevzema znamke Droge Kolinske

Ljubljansko podjetje Žito bo s 1. marcem
2009 od Droge Kolinske prevzelo program čajev 1001 cvet, program rižev
in mlevskih izdelkov blagovne znamke Zlato polje in program začimb in
mešanic blagovne znamke Maestro. Žito bo prevzelo tudi vseh 95
zaposlenih na teh programih

“Z nakupom programov čajev, rižev,
mlevskih izdelkov, začimb in mešanic smo v Žitu naredili nov korak v
realizaciji poslovne strategije,” je ob tem dejal predsednik uprave Žita
Iztok Bricl.

Poslovna strategija Žita gre v smeri
razvoja podjetja s proizvodnimi programi, ki niso vezani na pekarsko
dejavnost, kjer se podjetje srečuje z zmanjševanjem prodajnih količin
zaradi odprtja lastnih pekarn pri največjih kupcih.

Tudi v Drogi Kolinski so zadovoljni, ker
so za svoje uveljavljene blagovne znamke našli lastnika, kot je Žito.
“Žito je priznano slovensko podjetje, ki bo skrbelo za nadaljnji razvoj
in rast blagovnih znamk. Razveseljuje pa tudi dejstvo, da bodo tako ti
priljubljeni izdelki ostali na policah slovenskih trgovin,” je ob tem
dejala članica uprave Droge Kolinske Milena Štular.

Gre za četrto v nizu prodaj malih
programov, ki jih je Droga Kolinska najavila aprila letos. Za prodajo so
se v Drogi Kolinski odločili ob ugotovitvi, da podjetje ne razpolaga z
dovolj sredstvi za zagotovitev dolgoročne prihodnosti vseh svojih
proizvodnih programov in blagovnih znamk.

Vir: Večer

OBJAVIL/A BRIGITA PRIMC

Komentarji so onemogočeni.

Iskanje

Facebook